Je bent hier:

U bent hier

Hulp nodig?

1. Contact helpdesk  

  • Heb je een technisch probleem tijdens het lesvolgen via Bednet (bijv. je hoort de klas niet, je ziet het kind niet, …)? Hulp nodig tijdens het installeren van het Bednet-materiaal? Of vragen over de gesponsorde internetlijn?
  • Openingsuren (tijdens schooldagen): elke schooldag tussen 8u15 en 16u30 (woensdag tussen 8u15 - 12u)
  • Bij voorkeur via de chatfunctie in de Bednet-software en enkel in nood telefnonisch. 

Via chat 

  1. Klik op het helpdesk-icoontje in de software en chat met de helpdesk
  2. Open mijn.bednet.be en klik op het icoontje van de helpdesk.

Via computer overnemen

Soms zal de helpdesk iets moeten aanpassen aan je computer om je verder te helpen.Je zal een code moeten doorgeven om hen toegang te geven:

  1. open mijn.bednet.be en klik op “code”
  2. Klik op “code genereren
  3. Er wordt een code aangemaakt. Klik op het kopieer-icoontje  dat naast de code staat.
  4. Open opnieuw de chat met de helpdesk en druk de toetsen ctrl en v tegelijk in (ctrl+v) om de code in de chat te plakken.

Via telefoon / mail

  • Alleen als je problemen hebt met je internetverbinding: 09 230 84 72 of via helpdesk@bednet.be

2. Andere vragen?

Heb je andere vragen over je Bednet-traject of het lukt niet om de helpdesk te bereiken - tijdens de kantooruren?  

Contacteer je consulent