Steun Bednet als bedrijf

Maak dromen waar!

Ook Bednetters dromen van de toekomst. Ze kunnen hun dromen waarmaken dankzij Bednet, door van thuis uit de les te volgen. Vandaag meer dan ooit hebben we de hulp van jouw bedrijf nodig om hun dromen te realiseren. Steun ons daarom met een actie of een gift en bouw mee aan de toekomst.

Neem vrijblijvend contact op met Mathieu Tallon, directeur bij Bednet

Mathieu Tallon: 016/20.40.45 - mathieu.tallon@bednet.be

Laat kinderdromen uitkomen - Steun Bednet

Zet een actie op

Zet via je onderneming een actie op touw voor Bednet.  Organiseer een inzamelactie en sensibiliseer zo je werknemers, door ze bij dit positieve initiatief te betrekken, je klanten en leveranciers.

Via ons actieplatform kan je makkelijk zelf een actie ten voordele van Bednet opzetten en online geld inzamelen via crowdfunding.
 

Naar het actieplatform

Laat je inspireren

"Het draait rond eerlijke communicatie"

Sleeplife schonk op vijf jaar tijd €140.000 aan Bednet. Ze kozen er vanaf de opstart in 2016 meteen voor om Bednet te steunen, wat geen evidentie is als jonge onderneming,

Wim Herman, zaakvoerder: “Ik vind eerlijke communicatie als firma enorm belangrijk. Als je zegt dat je waarden belangrijk vindt moet je die waarden ook in daden omzetten. Anders is het een ballon die je meteen doorprikt en gaan mensen ook niet mee in je verhaal. Voor ons is het maatschappelijke een heel belangrijke pijler. We zijn geen partners van Bednet geworden gewoon omdat we het woord ‘bed’ gemeenschappelijk hadden. Het bewijst zichzelf dat Bednet iets doet dat maatschappelijk relevant is. Wij dragen de toekomst van kinderen en gezondheid hoog in het vaandel. Vanaf onze start vijf jaar geleden hebben wij die waarden vooropgezet en tot leven gebracht”.

Marketing manager Kit Garretts vult aan: "Engageer je zeker als firma, maar kies een relevant goed doel dat gedragen wordt door je team. Bednet werd gekozen door een van onze medewerkers en zij vond meteen een groot draagvlak bij de collega’s. Vanaf dan is het vanzelf gegaan. De hele groep werd meegetrokken in het proces en leerde Bednet kennen. Pas als iedereen mee is, is het ook duidelijk voor de klant.

Wat is de succesformule voor een goede bedrijfsactie?

BCD Travel zamelde vorig jaar het fantastische bedrag van €10.000 in voor Bednet. Hoe pakten zij het aan? Wij vroegen het aan Koen Derison, senior director global operations bij BCD Travel.

De firma helpt organisaties om slimmer te reizen en meer te bereiken. Naast het managen van zakenreizen (in meer dan 109 landen) zet BCD Travel zich wereldwijd ook in voor verschillende goede doelen. “Menselijke en sociale waarde creëren is ingebakken in onze bedrijfsvisie. Bednet is één van die goede doelen waar we maar al te graag onze schouders onder zetten”, vertelt Koen Derison. 

Lees het interview

Steun met je serviceclub

Serviceclub Sven Denayer, secretaris van de Service Club Kiwanis Destelbergen vertelt: "Ongeveer een jaar terug hebben wij vanuit onze serviceclub Kiwanis Destelbergen beslist om Bednet te steunen. Dit naar aanleiding van het ontroerende verhaal van mevrouw Bie Tremmerie en haar echtgenoot Jan De Varé en hun dochtertje (Bednetter) Klara. Gezien ik hen persoonlijk goed ken (het zijn onze buren), werd een presentatie opgezet in onze club, in het bijzijn van alle leden en echtgenotes, waar Bie het ganse Bednet-verhaal is komen toelichten. Onze club is een relatief kleine club en wij steunen voornamelijk kleine, maar vooral lokale initiatieven, echter wel steeds gekoppeld aan kinderen. Maar het verhaal dat Bie ons deelde over haar dochter Klara, die veel steun had aan Bednet, heeft ons enorm gecharmeerd. Kiwanis maakte dan ook graag de som van €5000 over op de rekening van Bednet."

 

Marketing voor het goede doel

Je onderneming schenkt een percentage van de verkoopswinst aan Bednet. Vb: Tomabel organiseert jaarlijks een back-to-school actie. Voor elk verkochte tros kerstomaatjes gaat er een bedrag naar Bednet.